Thursday, October 13, 2016

Trading Forex Produkte

1-05 Augustus 2011 - DDFX Trading System op GBPUSD. 265 pitte wins 'N baie goeie week vir die DDFX Trading System, al wenners hierdie week. 'N Paar weke terug, DDFX verskuif na weergawe 4 (van hierdie weergawe 3), maar ek het my weergawe gehou vir nou, want dit werk goed vir my. Die eerste sell sein pyl was toe ek bewus gemaak van 'n potensiële handel. Jy kan sien dat die tendens aanwysers in hierdie tyd was nie gereed nie. Ek verwag 'n skuif afwaarts en stel 'n bevel op die breek van die lae van die eerste rooi kers. My handel is geaktiveer en bevestig deur die tendens aanwysers en meer verkoop sein pyle. Ek het by 16.388 en gesluit uit by 16.312 vir 76 pitte. Volgende inskrywing was 'n lang op die 3 Augustus wanneer al tendens aanwysers die lined up saam met die 3 buy pyl seine. Ek het 62 pitte op hierdie handel. 'N Kort inskrywing was volgende. Ek didnt kort ná die eerste kers want daar was net die 1 pyl ondanks die tendens aanwysers voering. Nadat ek gesien het die geel kort pyl aanwyser Ek het kort. Ek het uitgeklim toe ek die eerste tendens aanwyser kleur verander wat ook saamgeval met die prys bars kleurverandering sien. Dit was 'n mooi 85 pitte! Die laaste handel lyk laat maar ek was wag vir al die aanwysers te reël up en toe hulle dit gedoen Ek het lank. Dit het vir 42 pitte. Ek opgewonde wanneer die prys bars groen geword saam met die verskyning van 'n verandering in kleur in die vinnige tendens aanwyser. Algehele, 'n groot week by 265 pitte!


No comments:

Post a Comment