Sunday, October 16, 2016

Scalping Stelsel # 14 ( Eurusd Scalping Met Bollinger Bands )

Scalping stelsel # 14 (EURUSD scalping met Bollinger Bands) Deur Gebruiker op 15 April 2010 - 16:05. Geskep deur Hessel Valuta: EUR / USD Tydraamwerk: 5M, 1M Voordat ek my eenvoudige scalping stelsel te verduidelik, ek moet bedank carlitoxs wat gepos '' scalping stelsel # 7 ''. Ek is lief vir die eenvoud van die stelsel, en dit lyk vir baie goed werk! Maar ek was nie heeltemal tevrede oor die intreevlak-reëls en die stop verlies. Pryse kan op en op en tussen BB 50-2 en BB 50-3 beweeg. So het ek gedink oor transaksies met die stelsel 'n bietjie, maak die inskrywings meer betroubaar. Om dit te doen, ek RSI 8 (lyne op 30 70) en Full Stochastics 14,3,3 bygevoeg (lyne op 20 80) Ons gebruik nou die volgende aanwysers: Bollinger Bands tydperk 50 afwyking 2 (geel) Bollinger Bands tydperk 50 afwyking 3 (blou) Bollinger Bands tydperk 50 afwyking 4 (rooi) RSI 8 (horisontale lyne op 30 70) Volle Stochastics 14,3,3 (horisontale lyne op 20 80) Die inskrywing reël bly dieselfde, wanneer die prys kruisies ten minste halfpad om die boonste blou Bollinger band, ons verkoop. Prys sal teruggaan na die middel rooi lyn (MA50). Dit is hier waar ons neem wins! Neem wins 'n bietjie vroeër kon wys word nie, want dit is nie 100% gewaarborg dat die retracement sal skuif al die pad na die MA50. Maar, verkoop slegs wanneer RSI is bo 70 en die Volle Stochastics (byna) getref die 80 lyn. Ek gebruik nie stop verliese met hierdie stelsel, omdat (veral op 5M tyd) inskrywings is byna byna 'n sukses te maak. Wanneer pryse gaan op die verkeerde manier, ek verdubbel net my weddenskap! Ek neem wins wanneer die prys byna die MA50 tydens 'n retracement bereik. Met pasiënt is baie belangrik by die gebruik van hierdie scalping stelsel!


No comments:

Post a Comment