Wednesday, October 12, 2016

Deel 1 Hoe Moet Beginners Benader Belê In Die Aandelemark

Deel 1: Hoe moet beginners benader belê in die aandelemark? deur Manshu op 14 Maart 2012 Krishna het die volgende kommentaar (effens geredigeer) 'n paar dae gelede: Ek is 'n techie en Ek berei myself te begin belê in aandele. Google onthul jou post ek regtig bewonder jou work. It sal meer nuttig wees as daar 'n post beskryf belê vir beginners soos ek. Dit is 'n interessante opmerking nie net as gevolg van die aard van die vraag nie, maar ook as gevolg van sy tydsberekening. Ek het 'n post getiteld Hoekom ek voortgaan om te belê in aandele? in Desember verlede jaar, en in daardie pos ek uitgelê die redes wat my laat voortgaan om te belê in aandele in die pessimistiese omgewing wat dan bestaan. Dit titel klink redelik belaglik vandag, maar onthou op daardie tydstip en dit is net 3 maande gelede, was daar 'n baie slegte nuus met betrekking tot die situasie in Europa en 'n klomp mense is eenvoudig moeg vir die manier aandele het gedaal. Die gemeenskaplike belang by die tyd was of dit sin gemaak om voort te gaan met SVP of moet jy verkoop al jou aandele en belê in vaste deposito's is? Nie baie mense is gereed om te belê in aandele oor al die pessimisme wat hulle omring en daar was skaars 'n nuwe toetreders tot die mark. Van die dag af dat ek geskryf het die post na die tyd hierdie kommentaar verskyn, die mark het gestyg met sowat 15% en 'n paar kleiner aandele het gestyg met 'n baie meer as dit. Ek dink dit is belangrik om die agtergrond hier onthou omdat 'n mark wat vinnig styg baie eerste keer beleggers wat werklik is spekulante ten tyde trek. Ek weet dat ek was aangetrokke tot die mark as gevolg van hierdie en ek weet talle ander individue wat gevestig op die mark met die hoop op 'n vinnige buck. Op hierdie stadium al julle belangstel in spekulasie en dag handel, en jy kry nogal die opwinding daaruit. Jy het geen idee van fundamentele ontleding en jy dont care oor enige tegniese ontleding sowel. Ive gesien mense wat bly in hierdie stadium vir die jaar, en jy kan maklik mense te identifiseer in hierdie kategorie deur die die soort redes wat hulle gee vir waarom iets sal optrek en af. Die rede sal altyd gewortel in iets wat hulle persoonlik gesien het soos hierdie deel nooit gaan onder Rs. 80 of die markaandeel doen goed voor die begroting of iets soortgelyk aan dié, en daarom sal gewoonlik klink baie fantastiese aan iemand anders. Jy moet probeer om so gou as moontlik uit hierdie stadium te kry verloor so min geld as moontlik te maak. Dit is baie moeilik om te oortuig iemand wat hulle geld sal verloor voordat hulle geld verloor so die volgende beste ding wat ek kan sê, is dat jy moet spekuleer met slegs klein bedrae geld en dan hoef moedeloos wanneer jy dit verloor, want daar is 'n beter manier om belê in die aandelemark. Aan die einde van die eerste fase, sal een van drie dinge gebeur Jy sal die mark te blameer vir jou mislukking, word gewalg deur dit en nooit enige geld weer daarin plaas. Â Jy sal jouself blameer vir jou onkunde en leer meer formele metodes van tegniese handel en handel. Jy sal jouself blameer en leer oor 'n lang termyn belegging en te belê in aandele deur onderlinge fondse en SVP. Gewoonlik, die mense wat die mark die skuld vir hul mislukking is die mense wat na dit gewees het vir 'n paar jaar, en hou probeer dieselfde ding oor en oor weer en hoop dat hierdie keer het hulle verskillende resultate, selfs al is dit nooit gewerk het vir te kry hulle vroeër. As jy in hierdie kategorie val wat beteken jy het verhandel vir 'n aantal jare, maar het nog nooit 'n boek oor handel dan in plaas van die skuld van die mark moet jy jou proses te blameer en kry in iets meer gestruktureerde doen of dit tegniese of fundamentele ontleding te lees. Veel meer mense en wegval uit die eerste fase van die tweede kategorie, en ek dink dis omdat handel is 'n baie sexier as langtermyn te belê en die skop jy uit die handel wat jy kan nooit uit die koop en hou. In hierdie kategorie sal jy mense wat vertroud is met dinge soos Elliot Waves, Kop en skouers Patrone, RSI, MACD en ander tegniese ontleding gereedskap vind en ek dink die handel soos dit is beter as die handel sonder enige kennis van die tegniese handel glad, maar ek is skepties oor hoe doeltreffend dit is. Ive geen werklik suksesvolle tegniese handelaars maar dan Ek is nie die soort van persoon wat baie handelaars óf weet gesien. Maar ek voel dat dit baie moeilik moet wees om 'n voltydse werk en handel te doen op die markte sedert jy hoef te wees in die voorkant van die terminale so dikwels en dit kan nie prakties vir iemand met 'n gereelde dag werk om dit te doen. In elk geval, dit het nie vir my gewerk het so Im daarteen bevooroordeeld en ek wouldnt iemand raai met 'n vaste werk te kry in tegniese handel. As jy belangstel in hierdie dan is daar te veel belegging webwerwe en blogs wat voldoen aan hierdie en jy moet kies een van hulle te volg en kyk of dit vir jou werk. As dit nie die geval is, dan, wel, probeer langtermyn belegging daarna. Na my mening is dit baie beter om 'n benadering langer termyn te neem om te belê en kry in die derde kategorie van beleggers. Hierdie blog is hoofsaaklik gerig op die lang termyn beleggers en later in die week sal ek 'n tweede deel aan hierdie pos oor wat dit ', en hoe 'n newbie kan langtermyn belegging benader het.


No comments:

Post a Comment