Wednesday, October 12, 2016

Openbare Bank Online Aandeleverhandeling

Openbare Bank Online aandeleverhandeling Ek is 'n Openbare Bank ondersteuner. Ek het sy 1 spaarrekening en 2 aandeleverhandeling rekeninge (Collaterised Trading and Share Marge Finansiering). Te sleg dat ek dit nie self Openbare Bank voorraad. Goed, terug na die onderwerp Openbare Bank Online aandeleverhandeling. Die meeste van die makelaars en banke bied aanlyn aandeleverhandeling fasiliteit. Maar nie almal van hulle is dieselfde. Openbare Bank aandeleverhandeling rekening nomineer rekening. Daar is 30% afslag op makelaars koers (minimum makelaars van RM12.00) wanneer ons aanlyn handel. Vir kontrak waarde RM100K en onder, sal die makelaar koers 0,42% wees. Terwyl vir kontrak waarde bo RM100K die makelaars koers 0,21% sou wees. Die makelaars koers vir intraday transaksie sal dieselfde bly by 0,15%. Goed vir kort termyn handelaars. Die slegte sides8230; Ek kan dit nie koop Aanvanklike openbare aanbod (IPO) met hierdie rekening. Daar is RM5.50 diens toe te ontvang dividendbetaling. Jy sal die betaling in jou PB Sharelink rekening direk te kry. (Jy hoef nie bank in die nagaan jouself) Ek het Maybank Online Stock rekening en OSK aandeel rekening (OSK188) ook. Wat van jou? Het jy belê in die aandelemark?


No comments:

Post a Comment