Tuesday, October 18, 2016

Aanbieding Opleiding Seminaar

Cutting45; Edge Aanbieding Kursus Strategie Ons aanbieding opleidingskursus is die mees hoogs deelnemende en persoonlike klas van sy soort. Deelnemers het twee instrukteurs om hulle te help leer en oefen fundamentele en gevorderde aanbiedingsvaardighede. Daar is 10 digitaal opgeneem persoonlike aanbiedings en elk van die 10 aanbiedings word gevolg deur persoonlike one45; on45; een terugvoer van 'n senior instrukteur om vordering te verseker en te elimineer enige steurende gedrag. Natuurlik Doel: Teenwoordig tegniese inligting duidelik, bondig, en oortuigend. Verbeter stemprojeksie, artikulasie, tempo en vloeiendheid, lyftaal, oogkontak, en gebare. Bepaal gehoor houdings en behoeftes. Oorkom senuweeagtigheid, angs, en enige steurende maniertjies. Gebruik beide algemene en high45; tegnologie media effektief. Implementeer oorredingskommunikasie tegnieke. Projek beheer en vertroue. Beplan en voltooi, geformaliseer produk aanbiedings rondom die mark kragte wat die sakewêreld raak te ontwikkel. Struktuur aanbiedings om maksimum effek te verkry. Gebruik gehoor betrokkenheid tegnieke te identifiseer en te hanteer vrae. Stel 'n voortgaande aksieplan om toekomstige aanbiedings te verbeter. Aanbieding Opleiding: Cutting45; Edge Aanbieding Kursus Strategie Hoeveel keer het jou baas jou vra om 'n aanbieding voor te berei? Hoeveel keer het u bestuur versoek u om die aanbieding formaat te verander na iets inspirerende? Hoeveel keer het jy vra jouself wat is die probleem met die huidige tema en hoekom almal vra my om iets nuuts aan te bied? As jy het die gesig van al hierdie vrae op enige punt van die tyd in jou loopbaan, hierdie artikel vertel jou die rede waarom almal wil iets nuuts elke keer van jou! Aanbiedings meestal gebeur in korporatiewe kultuur. Byvoorbeeld, as jy wil om jou baas te vertel hoe jy 'n kritieke taak binne 'n kort tydperk bereik, in korporatiewe kultuur, moet jy 'n aanbieding te skep en deel jou sienings of gedagtes. Wel, almal doen dit. Wat is die vangs! Wat maak jou aanbieding anders as ander? Hoe kan maak jou gehoor onthou wat jy hulle selfs na 'n paar dae het en dink oor jou aanbieding? Die oplossing lê in die manier waarop jy aanbied. Almal gebruik dieselfde gereedskap en tegnieke. Maar hulle verskil in die manier waarop hulle hul gehoor hoe belangrik is die punt wat hulle te doen het met vertel. Wat jy ook al aan te bied, die uiteindelike doel is om jou gehoor te ry in die rigting van jou standpunt en maak hulle saamstem om jou ontwerp oplossing. As jou aanbieding betrokke is en kan jou gehoor mening draai in jou guns tel, onthou jy hulle wen. Ten slotte, wat moet daar in jou aanbieding wat die gehoor haak wees en luister na wat ook al jy dit aandagtig vertel? Die oplossing is stories. Ja, jy lees dit reg! Dit is die age45; ou strategie, maar dit werk nog steeds, selfs in today39; s korporatiewe kultuur. Onthou, almal soos stories. Dit is die maklikste manier kan 'n mens die komplekse onderwerpe in 'n helder manier en die teikengehoor kan ook maklik die besonderhede van die aanbieding te onthou sonder beur sy / haar grys selle te verduidelik. Stel jou idees in 'n storie-formaat. Kikker jou teks saak met 'n paar spotprent grafika. Teken die spotprent op die sentrale tema van jou storie sodat die kyker 'n idee van die storie in een oogopslag sal kry. Teenwoordig beide die teks en die spotprent side45; by45; kant sodat die leser dit sal verstaan ​​wat jy probeer om hulle te vertel. Betrekking het jou stories aan die real45; time gebeure sodat kykers hulself maklik kan verband hou met jou aanbieding. Om op te som, as jy wil om jou gehoor te wen, dan leer hoe om jouself te ontspan en maak jou gehoor ook ontspan in die korporatiewe raadsaal in die tyd van jou aanbieding. Sê vir hulle iets wat hulle gedagtes kan verlig en kant hulle met opwinding. As ten minste een van jou gehoor na julle kom en voordra jou aanbieding storie wanneer jy hom ontmoet / haar na 'n paar weke, dan onthou, jou doel is bereik. Bron: Pvan Kumar aanbieding Klasse


No comments:

Post a Comment