Thursday, October 13, 2016

Terugskrywing Dag Trading Strategie

Die terugskrywing Dag Trading Strategie bekroning ons Momentum Dag Trading Strategies Terugskrywing Dag Trading Strategie Die terugskrywing Trading Strategie produseer die hoogste wins / verlies verhouding ambagte uit al my strategieë. Ek gebruik 'n 20 persent stop en sien dikwels 50 sent tot meer as 1.00 wins per aandeel. Die rede waarom hierdie ambagte het so 'n groot wins / verlies-verhouding is omdat wanneer ek koop van die onderkant of kort uit die top Ek het 'n baie stywe stop. Wanneer ons 'n stywe stop sy makliker om 'n hoë wins / verlies verhoudings te bereik. In ons Trading Kursus jy sal al die besonderhede van hierdie handel strategie te leer. In ons Chat Kamer. jy sal my lewe waarskuwings te kry as ek roep my poste en tot stilstand kom. Kriteria vir 'n ommekeer voorraad kandidaat 1) Ek kyk vir voorrade slaan nuwe hoogtes of nuwe laagtepunte 2) Ek kyk vir ten minste 5-10 agtereenvolgende 5min kerse van dieselfde kleur 3) Ek kyk vir RSI onder 10 of bo 90 tot uiterste toestande aan te dui 4) Ek dink hierdie aandele as 'n rekkie, hoe meer uitgestrek dit, hoe beter is die sprong terug potensiaal 5) Ek kyk na die eerste kers wat begin om te keer met 'n stop óf by die hoë / lae of minus 20 sent te koop. 6) Ek gebruik sleep tot stilstand kom om myself in hierdie wen ambagte hou so lank as moontlik. Soos jy sal sien hieronder, baie van hierdie ambagte het 'n groot hoeveelheid van die potensiaal. Saam met my in ons Chat Kamer as ek roep my ommekeer ambagte in real-time. Warrior Terugskrywing aanwyser op eSignal Om ons handel strategie aan te vul het ons 'n hoogs persoonlike Warrior Terugskrywing aanwyser met eSignal ontwikkel. In 'n poging om handelaars die tegnieke vir sukses leer ons die verspreiding van hierdie aanwyser gratis! Die Warrior Terugskrywing aanwyser is gereed om te gebruik uit die boks. Handelaars is welkom om te stem die filters om hul individuele voorkeure te pas of aan te pas by veranderende bemarking voorwaardes. Vir meer inligting oor hierdie opsies besoek die eSignal Knowledge Base. As jy enige vrae het voel asseblief vry om uit te reik op enige tyd! Ons is hier om te help.


No comments:

Post a Comment